Ana içeriğe atla

Aldatma duygusu

ismim ayten ozel bir sirkette calisiyorum calistigim is yerinin islerinin kotu olmasi nedeni ile kisa bir sure once isten cikarildim esimle sorunsuz bir evliligim var cok samimi oldugum arkadasim demetle hep bos zamanlarimizi birilkte gecirirriz her turlu konuyu acik acik konusuruz eslerimizim yatak performasindan hem o hemde ben memmun deyildik demet bana dedi bir gun bir delilik yapalim eslerimiz seyahate cikinca sinirsiz eylenelim dedi bana gulustuk ama o zamanda pek ciddiye almadim sonucta evli idik ama demek bu konuyu sik sik aciyordu merak etmeye baslamistim bende sormaya basladim nasil olacak falan diye eslerimiz ikiside ayni sirkette calisiyorlardi ve sik sik projeleri takipi icin yurt disini cikiyorlardi eslerimiz iki bir bucuk haftaligina norvece gemi santiyesine gideceklerdi demet dedi aha bize firsat varmisin dedi cokta israrci idi ben bu sekilde olacagini tahmin etmiyordum biraz heycan olsun diye kabul ettim belcikada bir discoteke gitmeye karar verdik bize baya uzakti kimse tanidik cikmasin diye diskotete dans ediyorduk bir seyler iciyorduk masada oturuyorduk o an bize bakan iki tane sportik kasli iki tane genc zenci fark ettim ayyene dedim bak kim bakiyor bize dedim ayten sapittinmi bunlar zenci dedim demet bunlar cok fena imis farkli olmali deyilmi dedi onlara gulumsedi gencler hemen yanimiza geldiler bizle tanistik bir seyler ictik dans ediyorduk dans ederken butun vucuduma dokunuyordu beni sirtimi donderim kalcama yapistiginda seyin sertli tas gibi kalcama batiyordu o an cok fena oldum demetle arkadasi konusuyorlardi demet bana geldi hadi kalk gidiyoruz dedi o iki zencide bir birleri ile konustular gulustuler demete nereye dedim sorma kalk dedi ciktik zencilerin arabasina bindik yarim saat sonra park ettik arabayi demet burasimi dedi evet dedi demetinki ben halen arabada oturyor ve demete ne oluyor dedim demet dedi kalabalik kafam cok sisti sankin ortamda biz bize takilalim dedim fenami dedi hadi gel dedi indim everine ciktik eve girer girme koludorda ikiside bir bana biri demete yapistilar opusuyorduk tum dudaklarimi emiyordu bir yandanda beni oksuyor onu ititordum oda zevk aliyorum diye butun gucu ile yapisiyordu bana o an anladim basimiza gelecekleri 35 yasinda biri olarak 22 yasindaki bir gencin kollarinda hamur gibi yugruluyordum yatakta bacaklarimin arasina girdiginde organini henuz gormemistim beni tamamen soymus tu amima yavas yabas girtordu ama kokunu halen gelmiyordu cok kalin ve buyuktu dogum yaptigimdan amin baya genisti ama onun siki butun boslugumu doldurum icime boru gibi giriyor cikiyordu 5 dakka sonra hem benimki hemde demetinki bosalmisti biraz uzandik ama icimden halen spermalar geliyordu ihtiyac gidermek icin wc te gittim geldigimde ikiside demeti aralarina almis demek kipkirmizi omus hem demete onden hemde arkadan giriyorlardi dondum baka kaldim o ra genc dedi sabirli ol birazdan sira sende dedi demetin arkasindan cikardiginda halen kocaman bir delik acik kaliyordu ama demet acidanmi zevktenmi cok bagiriyordu 10 dakka sonra demet dayanamiyorum birakin demeye baslamistiki ikiside yine bosaldilar yarim saat bir seyler ictik daha sonra beni cagirdilar arkama baya bir kaydirici surduler hem onumden hem arkamdan girdiler demette bende eslerimizle cok siklikla arkadan yapiyorduk aliskintik ikimizse ama bu cok kalin ve uzundu iki kez bosaliklari icin bende cok uzun surmustu dedim bacaklarim fena agridi dayanamiyorum dedim ben cektim kendimi yanimin uzerine yattim ikiside arkama girip cika cika bosaldilar hava aciliyordu uzerimizi giydik ayrilma vakti gelmisti demetle arkadasi inmisler bende son bir kez telimi cantami bir sey kaldimi diye bakiyordum buda koludorda bekliyordu koldora geldigimde beni opmeye basladi dedim bekliyorlar beklesinler dedi beni duvara karsi donderdi etegimi yukari kaldirdi bir kez daha yapmak istedigini dusunmuyordum ama seyi kazik gibi olmustu bile sen demetten daha sexi ve dayanaklisin sana bir kez daha arkadan girecem dediginde hayir dedimsede beni duvara dayadi elindeki kayiriciyi hem sikine hemde kalcamin arasina surtdu ve ayakata 10 dakka gel gitten sonra bosaldi siki tamanen kalcamin icinde kaybolmustu cikardiginda arkama elimle dokundugumda deligim kapanmiyordu indik arabaya geldik yolda demet bana sordu neden gec geldin diye dedim koludorda duvara yapisi kaldim birakmadi arkamdan yine girdi dedim guldu sende amma arka varmis kiz diye 35 yasima kadar boyle bir sikilmeyi hic gormemistim hem beni hemde demeti hem onumuzden hemde arkamizdan sperma ile doldurmuslardi 

Yorumlar

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  4. Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz seksi cok seven doymiyan bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Ben İstanbuldan Hakan 0535 814 9664 tamamen GİZLİLİK ve güven içerisinde görüşebileceğim, zevk fantazi ve heyecan seven, arzulu, istekli, ateşli bayanlar ve ya 3cü arayan çiftler arayabilir….Sapık değilim. Amacım seviyeli bir arkadaşlık, belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa.Lütfen geyler aramasın. Hoşçakalın. beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. WhatsApp VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ SEMPATİK KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. YAŞ ÖNEMLİ DEĞİL. 0546 835 34 10 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  7. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Önce Telefonda Sikti Sonra Kocamız Oldu

Merhabalar, ben İstanbul’dan Meltem, 25 yaşında, 1.65 cm boyunda, 55 kilo, kapalı bir bayanım. Hikayemin başladığında evlyidim ve evliliğim iyi gitmiyordu, hatta kocamla yataklarımızı bile ayırmıştık. Bir gün evde boş boş oturuyordum, sıkıntıdan patlamak üzereydim. Öylesine TV’de kanalları gezerken bir müzik kanalında kaldım ve o güne kadar hiç ilgimi çekmeyen kanala ismini yazan ve numaralarını bırakan kişileri okumaya başladım. Onlarca insan biraz kendinden bahsedip numaralarını yazmışlar. O sırada can sıkıntımın çözümün bulmuştum: İstanbul dışından birini arayıp, biraz makara yapacaktım. Öyle de yaptım, birine çağrı attım. Aradan 2 dakika geçmeden beni aradı ve hikayem burada başladı. Bir anda o aradığım numarayı telefonumda görünce, nedenini bilmediğim bir heyecen kapladı içimi. Açıp açmamakta kararsız kaldım, sonunda merakım ağır bastı ve açtım, “Efendim?” dedim. Karşımdaki ses, “Kiminle görüşüyorum?” deyince, ne söyleyeceğimi bilemedim ve “Yanlış oldu, kusura bakmayın!” deyip

Alt Komşumun Karısını Bağırta Bağırta Siktim

Bu anlatacaklarım bundan 1 hafta önce yaşanmıştır, buraya yazma sebebim ise az önce bu sitede çok güzel bir yazı okudum ve benim de hikayemi yazmam gerektiğini düşündüm. Ankarada bir Üniversitede öğrenci olarak bulunmaktayım. Balgat semtinde (tutucu bir mahallede) 3 arkadaşımla ev tuttuk. Muhafazakar bir mahallenin biraz hareketli gençleriyiz aslında. Bundan 1 ay önce evde tek başımayken kapı çaldı. Açtım, 30’lu yaşlarda bir adam vardı kapıda, alt komşumuz olduğunu, eşinin yaptığı sarmalardan bize de getirdiğini söyledi. O sıra muhabbet etmeye başladık. İsminin Ali ve öğretmen olduğunu, akşamları eve geç ve yorgun geldiğini, bizden gelen sesten çok rahatsız olduğunu söyledi. Kendisinden özür diledik. Muhabbetimiz koyulaşmıştı Aliyle artık. Bir akşam balkonda sigara içerken alt balkonda bir tıkırtı duydum. Eğilip baktığımda karşılaştığım manzara inanılmazdı, altında kısa bir şort, üzerinde ise göğüslerini neredeyse tamamen gösteren bir bluz giymiş olan bir bayan vardı. Alinin karısı

karımı siktirmek istiyorum

ben evliyim karımı siktirmek istiyorum.sikim kalkmıyor ben sikemiyorum karımı.karım 45 yaşında koca memeli memeleri sarkık iri uçları kahverengi uçları kesik götü kocaman sepet gibi göt deliği simsiyah dar amı büyük etli iki yana doğru açık içi kıpkırmızı amı kılsızdır .bacakları kalın beyaz uzun bacaklıdır.karım göttende sikilir.götüde sikilirken bende bir ibne gibi seyrederim karımın amı götü sikilirken peçetee tutarım yarağı orospu karımın amına sokarım götüne sokarım.kendi elimle sokarım.belkibende orospu krımı sikilirken seyedeken sikim kalkarda boşalırım belki.çünkü ben karımı sikemiyorum amından götünden.döllü amını yalarım bende.döllü göt deliğinide yalarım.