Ana içeriğe atla

defalarca tecavüze uğradım

slm ben izmirin küçük bi ilçesinde yaşıyorum.bir gün izmire gidecektim arkadaşımla buluşacaktım.akşam üzeri yola çıktım otobüs beklemeye başladım.beklerken bir tır durdu yanımda otobana giriş nerden dedi.bende tarif ettim.bana sen nereye gidiyosun dedi izmir dedim gel götüreyim dedi.çekindim önce hadi burda çok duramam biri çarpcak şimdi dedi.sonra bindim.yola çıkdık ilk defa bir tıra biniyordum.içi baya genişmiş dedim evet arkada yatağı bile var dedi.hayırdır ne iş izmir dedi arkadaşımla buluşacağım dedim.adı kamilmiş kamil abi 40 yaşlarında boylu kalıplı iri yarı bıyıklı bir adamdı.otobanda biyere uğruycam beş dakika geç kalmayız dedi.bi orman yoluna girdi.biraz gitti bi kulubenin önünde durdu.tırın sesini duyan üç kişi daha kulubeden dışarı çıktı.kamil abi bunlar kim dedim.arkadaşlar onlarıda alıcam ondan geldik buraya dedi.arkadaşının biri kapıyı açtı kamil çay var hazırda içelim öyle gideriz dedi.bana hadi dediler ben içmiycemi tırda bekleyeceğimi söyledim.olurmu öyle şey hadi diye zorladı korkmuştum indim tırdan içeri girdim büyük bi yatak ve çekyat vardı içinde hep iri yarılardı.çay içerken laflıyorlar gülüyorlar dı ve içlerinden biri ya geçen gün biri otostop yaptı aldım yolda benim yarra elledi kaldırdı bi çıkardım emdirdim falan diye anlatmaya başladı.diğerleri hadi canım eeeeeeee siktinmi falan diyolardı.kamil abide bana bakarak bize denk gelmiyor böylesi dedi.neyse muhabbet hep ssex se döndü hep bir yandan aletlerini okşayıp bir yandanda anlatıyorlardı.hepsinin önleri sanki pantolonlarını yırtacaktı.iyice korktum ve kamil abi ben çok geç kaldım gitmiycezmi dedim.oda sabret gidecez dedi.sonra ben durumun farkına vardım ve çişim geldi abi bi dışarı yapıp geleyim dedim.çıktım az ileri gittim ve hızlıca koşmaya başladım kaçıyordum çok korkmuştum.nefes nefese kaldım durdum dinlenmek için hertaraf ormandı bi sesler geldi bi baktım hepsi beni arıyolardı.kamil abi beni gördü dur nereye diye seslendi ben kaçmaya başladım ama yakaladılar.kamil abi nereye lan niye kaçıyosun dedi ve beni tutup omzuna attı.ben abi napıyosun bırak desemde dinlemedi diğer arkadaşlarıda yardım etti kuluubeye götürdüler.içeri girdi beni yatağa fırlattı ve sonra hep soyunmaya başladı hepside iri yarıydı korkudan kalbim duracaktı.üstüme çullandılar ben bağarsam da kimseler yoktu yakınlarda kıyafetlerimi parçaladılar ve hep öpmeye yalamaya başladı şuna bakın lan kıl yok süt gibi bu dedi.hem öpüyorlar hem elliyorlardı.biri ayağa kalktı ve yarranı azıma dayadı.ben başımı çevirdim saçlarımı çekip zorla ağzıma sokuyordu.sırayla yarraklarını yalattılar.kamil abi ben buldum ilk ben dedi ve diğerleri tutarken beni arkama geçti tükrükledi ve dayadı.bir yüklenişte soktu bağardım haykırdım ama dinlemiyolardı bi götümü sikerken biri azıma veriyordu diğerleri memelerimi yalıyorlardı.bu şekilde defalarca sırayla siktiler.hep si boşaldı boşalan dinlenirken diğeri sikiyordu.halim kalmamıştı artık içim dışım döl dolmuştu.en son kamil abi tekrar sikti ve çıkarıp yüzüme gözüme azıma nereye gelirse fışkırttı.biraz dinlendiler ve kamil durun lan şunu egesenin oralara bırakayım dedi.yoldada birine bişey dersem yaşadığın yeri biliyorum oraya gelir senin ibne olduğunu benim yarrama saldırdığını söylerimdedi.işte böyle otostoba töğbe ettim tıra kamyona töğbe ettim.1 hafta götümün üstüne oturamadım.acıdan ağrıdan bunlar gerçekler siz siz olun tıra kamyona binmeyin.dost tavsiyesi 

Yorumlar

  1. mm harika bende böyle zorla sikilmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    3. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    4. İstersen olur e mailim selimiyeli09gsli@hotmail.com dan bana ulasabilirsin

      Sil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Keşke benide böyle sikseler yanıyorum bulun beni koca adaylarım

    YanıtlaSil
  5. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  6. Sır saklamak bakımından güvenilir.sağlıklı temiz ve cömert bir erkekle heyecen ve zevk dolu anlar yaşamak isteyen bay ve bayanların mesajlarını MAİL ADRESİM besbekir@gmail.com a bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba istanbuldan yavuz 28 yasinda 1.85 boyundayim
    Amacim tamamen gizlilik ve guven icerisinde bir bayanla tanismak.
    Boyle seyler herkesle yasanmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven on planda diger seyler konusularak cozulur.
    Sizin icinde gizlilik ve guven on plandaysa arayin tanisalim
    Yasanan hersey aramizda sir kalicak
    Telim bazen kapali olabilir siz mesaj atin hemen donerim size ciddi olanlar arasin
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  8. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Önce Telefonda Sikti Sonra Kocamız Oldu

Merhabalar, ben İstanbul’dan Meltem, 25 yaşında, 1.65 cm boyunda, 55 kilo, kapalı bir bayanım. Hikayemin başladığında evlyidim ve evliliğim iyi gitmiyordu, hatta kocamla yataklarımızı bile ayırmıştık. Bir gün evde boş boş oturuyordum, sıkıntıdan patlamak üzereydim. Öylesine TV’de kanalları gezerken bir müzik kanalında kaldım ve o güne kadar hiç ilgimi çekmeyen kanala ismini yazan ve numaralarını bırakan kişileri okumaya başladım. Onlarca insan biraz kendinden bahsedip numaralarını yazmışlar. O sırada can sıkıntımın çözümün bulmuştum: İstanbul dışından birini arayıp, biraz makara yapacaktım. Öyle de yaptım, birine çağrı attım. Aradan 2 dakika geçmeden beni aradı ve hikayem burada başladı. Bir anda o aradığım numarayı telefonumda görünce, nedenini bilmediğim bir heyecen kapladı içimi. Açıp açmamakta kararsız kaldım, sonunda merakım ağır bastı ve açtım, “Efendim?” dedim. Karşımdaki ses, “Kiminle görüşüyorum?” deyince, ne söyleyeceğimi bilemedim ve “Yanlış oldu, kusura bakmayın!” deyip

Alt Komşumun Karısını Bağırta Bağırta Siktim

Bu anlatacaklarım bundan 1 hafta önce yaşanmıştır, buraya yazma sebebim ise az önce bu sitede çok güzel bir yazı okudum ve benim de hikayemi yazmam gerektiğini düşündüm. Ankarada bir Üniversitede öğrenci olarak bulunmaktayım. Balgat semtinde (tutucu bir mahallede) 3 arkadaşımla ev tuttuk. Muhafazakar bir mahallenin biraz hareketli gençleriyiz aslında. Bundan 1 ay önce evde tek başımayken kapı çaldı. Açtım, 30’lu yaşlarda bir adam vardı kapıda, alt komşumuz olduğunu, eşinin yaptığı sarmalardan bize de getirdiğini söyledi. O sıra muhabbet etmeye başladık. İsminin Ali ve öğretmen olduğunu, akşamları eve geç ve yorgun geldiğini, bizden gelen sesten çok rahatsız olduğunu söyledi. Kendisinden özür diledik. Muhabbetimiz koyulaşmıştı Aliyle artık. Bir akşam balkonda sigara içerken alt balkonda bir tıkırtı duydum. Eğilip baktığımda karşılaştığım manzara inanılmazdı, altında kısa bir şort, üzerinde ise göğüslerini neredeyse tamamen gösteren bir bluz giymiş olan bir bayan vardı. Alinin karısı

karımı siktirmek istiyorum

ben evliyim karımı siktirmek istiyorum.sikim kalkmıyor ben sikemiyorum karımı.karım 45 yaşında koca memeli memeleri sarkık iri uçları kahverengi uçları kesik götü kocaman sepet gibi göt deliği simsiyah dar amı büyük etli iki yana doğru açık içi kıpkırmızı amı kılsızdır .bacakları kalın beyaz uzun bacaklıdır.karım göttende sikilir.götüde sikilirken bende bir ibne gibi seyrederim karımın amı götü sikilirken peçetee tutarım yarağı orospu karımın amına sokarım götüne sokarım.kendi elimle sokarım.belkibende orospu krımı sikilirken seyedeken sikim kalkarda boşalırım belki.çünkü ben karımı sikemiyorum amından götünden.döllü amını yalarım bende.döllü göt deliğinide yalarım.