Ana içeriğe atla

yurtta neşe ile

lise yıllarımda yurtta kalıyordum esmer çok seksi bir arkadaşım vardı neşe yle hep çok güzel vakit geçirirdik erkek arkadaşlarımızı birbirimize anlatır yaşadıklarımızdan bahsederdik her türlü detayı rahatlıkla anlatırdık. bir gece aynı yatakta yatmaya karar verdik. gece odada herkes uyumuştu. bende neşeye erkek arkadaşımla yaşadığım sevişmeyi anlatıyodum oda bacaklarını bana dolamış dinliyordu arada bir amını bacaklarıma sürtüyordu. bende bunun farkındaydım amım sulanmıştı ama ona söyleyemiyordum. deli gibi bacaklarımı sıkıyordu bende ona ısrarla sevişmenin detaylarını anlatıyordum. aradan zaman geçmişti biraz neşe südyenini sıktı diyerek çıkardı. artık yumuşak göğüsleri neredeyse dudaklarımın ucundaydı. onları emmemek için kendimi zor tutuyordum derken dudaklarıma yaklaştı ve sende südyenini çıkarsana dedi bende memnuniyetle çıkardım. daha sonra üzerime eğildi ve dudaklarımı öpmeye başladı dudakları çok yumuşaktı. onları öyle bir emiyodum ki neredeyse koparıcaktım. memesinin birini avuçladım ve sıkmaya başladım. ucuna tırnaklarımı batırdım diğerinide ağzımda emiyordum ucunu ısırıyordum deliye dönmüş inliyordu. elini amıma attı artık sularım durmuyordu. iki parmağını içime iktirdi. ve hızlı hızlı sokup çıkarıyodu beni çok güzel sikiyordu. inliyordum sesimiz duyulmasın diye memesinin birini ağzıma dayadı deli gibi emip ısırıyodum. sonra benim mememin birini emmeye başladı ısırıyordu sanki koparıcaktı acayip zevk alıyodum. kimse sesimizi duymasın diye banyoya gittik suyu açtık ve deli gibi sevişmeye başladık. memelerini ısırmaya devam ediyodum. sonra neşe eğildi ve bacaklarımı araladı ve amımı yalamaya basladı arada bir parmaklıyordu. hem götüme hem amıma parmaklarını sokuyordu. bende arkamı dönüp önünde domaldım göt deliğimi yaladı. ben artık çıldırmak üzereydim boşalıcam dedim hemen önüme geçti ve klitorisimi emip ısırmaya başladı ve ben boşaldım. ağzı benim sularımla dolmuştu hemen onu ayağa kaldırdım ve öpmeye başladım. sonra ben egildim klitorisini emmeye başladım amının dudaklarının üzerinde parmaklarımı gezdiriyodum. parmağımı soktum 1,2,3,4 hepsini birden almıştı ama deli gibi inliyordu kendinden geçmişti. ve boşaldı arkasına geçtim ve göt deliğini yalamaya başladım. götünü parmaklıyordum. bi elimi amına bi elimi götüne soktum neşeyi aynı anda hem götünden hem amından sikiyordum. neşe inlemekten artık sesi kesildi. sik beni sik beni diye bağırıyordu. bende hızlı hızlı sikmeye devam ettim ve öyle bir boşalma olamaz inanılmaz derecede şiddetli boşaldı kollarım heryerim sularıyla doldu. kalçalarına şaplak indiriyodum çok memnun görünüyordu. bende olmuştum ikimizde çok zevk almıştık banyodan çıkıp biribirimize sarılıp uyuduk.

Yorumlar

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  6. ÖNEMLİ VE COOK ACİL BİLGİNİZE SUNULUR bu yasa kadar yedıgı yaraklardan zevk alamayn yurdumun çiçekleri YARAK FARKINI YASAYIN DÜNYAYA BIR KEZ DAHA GELMİŞ GIBI OLURSUNUZ BİLGİNZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Önce Telefonda Sikti Sonra Kocamız Oldu

Merhabalar, ben İstanbul’dan Meltem, 25 yaşında, 1.65 cm boyunda, 55 kilo, kapalı bir bayanım. Hikayemin başladığında evlyidim ve evliliğim iyi gitmiyordu, hatta kocamla yataklarımızı bile ayırmıştık. Bir gün evde boş boş oturuyordum, sıkıntıdan patlamak üzereydim. Öylesine TV’de kanalları gezerken bir müzik kanalında kaldım ve o güne kadar hiç ilgimi çekmeyen kanala ismini yazan ve numaralarını bırakan kişileri okumaya başladım. Onlarca insan biraz kendinden bahsedip numaralarını yazmışlar. O sırada can sıkıntımın çözümün bulmuştum: İstanbul dışından birini arayıp, biraz makara yapacaktım. Öyle de yaptım, birine çağrı attım. Aradan 2 dakika geçmeden beni aradı ve hikayem burada başladı. Bir anda o aradığım numarayı telefonumda görünce, nedenini bilmediğim bir heyecen kapladı içimi. Açıp açmamakta kararsız kaldım, sonunda merakım ağır bastı ve açtım, “Efendim?” dedim. Karşımdaki ses, “Kiminle görüşüyorum?” deyince, ne söyleyeceğimi bilemedim ve “Yanlış oldu, kusura bakmayın!” deyip

Alt Komşumun Karısını Bağırta Bağırta Siktim

Bu anlatacaklarım bundan 1 hafta önce yaşanmıştır, buraya yazma sebebim ise az önce bu sitede çok güzel bir yazı okudum ve benim de hikayemi yazmam gerektiğini düşündüm. Ankarada bir Üniversitede öğrenci olarak bulunmaktayım. Balgat semtinde (tutucu bir mahallede) 3 arkadaşımla ev tuttuk. Muhafazakar bir mahallenin biraz hareketli gençleriyiz aslında. Bundan 1 ay önce evde tek başımayken kapı çaldı. Açtım, 30’lu yaşlarda bir adam vardı kapıda, alt komşumuz olduğunu, eşinin yaptığı sarmalardan bize de getirdiğini söyledi. O sıra muhabbet etmeye başladık. İsminin Ali ve öğretmen olduğunu, akşamları eve geç ve yorgun geldiğini, bizden gelen sesten çok rahatsız olduğunu söyledi. Kendisinden özür diledik. Muhabbetimiz koyulaşmıştı Aliyle artık. Bir akşam balkonda sigara içerken alt balkonda bir tıkırtı duydum. Eğilip baktığımda karşılaştığım manzara inanılmazdı, altında kısa bir şort, üzerinde ise göğüslerini neredeyse tamamen gösteren bir bluz giymiş olan bir bayan vardı. Alinin karısı

karımı siktirmek istiyorum

ben evliyim karımı siktirmek istiyorum.sikim kalkmıyor ben sikemiyorum karımı.karım 45 yaşında koca memeli memeleri sarkık iri uçları kahverengi uçları kesik götü kocaman sepet gibi göt deliği simsiyah dar amı büyük etli iki yana doğru açık içi kıpkırmızı amı kılsızdır .bacakları kalın beyaz uzun bacaklıdır.karım göttende sikilir.götüde sikilirken bende bir ibne gibi seyrederim karımın amı götü sikilirken peçetee tutarım yarağı orospu karımın amına sokarım götüne sokarım.kendi elimle sokarım.belkibende orospu krımı sikilirken seyedeken sikim kalkarda boşalırım belki.çünkü ben karımı sikemiyorum amından götünden.döllü amını yalarım bende.döllü göt deliğinide yalarım.