Ana içeriğe atla

Eniştemin Damarlı Yarrağına Doyamıyorum

Selamlar, ben Almanya’dan Aslı, 33 yaşında, 10 yıllık evli bir bayanım. Vücut yapısı olarak 60 kg, 1.69 boyunda, alımlı, güzel sayılır bir kadınım. Yaklaşık bir yıldır bu siteden itirafları okuyorum ve ben de sizlere gerçek yaşanmış bir olayımı anlatmak istiyorum.  Yaklaşık üç yıl önce ablamla Ahmet eniştemin bizim kaldığımız şehire Arnsberg’e taşınmalarıyla, akşamları bize gelmeleri sıklaşmıştı. Bu arada eniştem ile aramda samimiyet artmıştı, fakat benim aklımda hiç kötülük yoktu. Ahmet eniştem 1.80 boylarında, normal kilolu ve yakışıklı birisi. Son zamanlarda eniştemin bana olan bakışları değişmiş, beni baştan aşağı süzmeye başlamıştı. Benim elimde olmadan verdiğim en ufak firikikleri bile kaçırmıyor, sürekli gözlerini üzerimde gezdiriyordu. Ben önceleri eniştemin bu bakışlarından rahatsız oluyordum, fakat olay sadece bakmakla kaldığı için, zamanla alıştım. Kocam ise temiz kalpli, bana son derece güvenen bir insan olduğu beni hiç sıkmaz, evine bağlı, yakışklı, cinsel açıdan ise doyumsuz biridir, hemen hemen her gün sexs yapsak benden bıkmaz. Ancak son zamanlarda ben kocamdan iyice soğudum, bunda kocamın hiçbir suçu yok, nedense kocamla şevişmek gelmiyordu içimden artık.
Yine bir akşam ablam ile eniştem bize geldiler. Eniştem gelirken içki de getirmiş. Kocam, eniştem ve ablam birlikte içmeye başladılar, ben alkol almadığım için içmedim. Zaman ilerledikçe bizimkiler şarhoş olmaya başladılar. Eniştem herzaman yaptığı gibi sürekli gözleri ile beni süzüyordu. Havalar sıcak olduğu için, üzerime askılı badi, alt kısmıma fıstık yeşili tanga ve üzerine ise beyaz şortumu giymiştim. Ben oturup kalktığımda eniştem sürekli bacaklarıma, kalçalarıma bakıyordu.
Bir ara meyva hazırlamak için mutfağa gittim. Hemen arkamdan eniştem de geldi mutfağa, beni duvara yasladı ve dudaklarıma yapıştı. Kendisinden kurtulmak istedim, ancak çok güçlü olduğu için kaçamadım, bizimkiler sesimizi duyacaklar diye de sesimi bile çıkartamadım. Eniştem göğüslerimi sıkarak yalamaya başladığında içimde yangın hissettim. Aslında benim de hoşuma gitmişti. Eniştem elini şortumun içerisine daldırarak, amıma iki parmağını soktu ve bana bakarak “Sende beni istiyorsun, baksana amın ne biçim sulanmış.” dedi. Daha önce amım hiç böylesine ıslanmamış, zevk almamıştım. Eniştem elimden tutarak kendi şortunun içerisine elimi soktuğunda neye uğradığımı şaşırdım, eniştemin öyle bir yarağı vardı ki, uzun ve kalın, kafası kocaman bir şeydi. Eniştem kafama bastırarak önüne çömeltti, yarrağını şortundan çıkartıp ağzıma verdi.Yeğenimle Ensest İlişkim
Ablam içerden “Nerde kaldınız? Meyva almak için manava mı gittiniz?” diye seslendi. Hemen toparlanıp “Geliyoruz abla.” diye seslendim. Acele toparlandık, bir iki meyva yıkayıp tabağa koyduk ve salonun yolunu tuttuk. Koridorda eniştem kalçalarımı avuçlayarak “Bunların ikisi de zil zurna sarhoş, bu gece sikecem seni, amına koyacam senin!” dedi. Neyse salona geldik ve bir saat kadar falan yemeye içmeye devam ettiler. Kocam ablamlara “Bu halinizle araba falan kullanamazsınız, Aslı küçük odaya size yatak hazırlasın, bu gece burda yatın.” dedi ve sabah işe gideceği için uyumaya gitti. Ablam da sorhoş olmuştu hemen yatmak istiyordu. Ben küçük odayı hazırladım, ablamla enişteme yatacakları yeri gösterip iyi geceler diledikten sonra yatmaya gittim.
Kocam çoktan uyumuştu bile. Kocamın yanında yatarken, bir türlü eniştemin yarağı aklımdan çıkmıyordu. Ben bu düşüncelerle uyumaya çalışırken birden yatak odasının kapısının açıldığını hissetim. Kafamı kaldırıp kapıya baktığımda gelen eniştem idi. Bana sus işareti yapıp sessizce yanıma geldi, kolumdan tutarak gelmemi istedi. Ben gitmek istemedim, kocam uyanacak diye ödüm kopuyordu. Fakat eniştem beni sikmeyi kafaya koymuştu, kolumdan çekerek beni yataktan indirdi, sürükleye sürükleye salona götürdü. Kendisine yalvarıyordum “Kocam uyanacak şimdi, rezil olacaz, yapma.” diye. Fakat O beni dinlemiyordu bile, üzerimdeki geceliği yırtarcasına çıkarttı ve beni büyük koltuğun üzerine attı. Dudaklarımı öpmeye, göğüslerimi sıkarak somurmaya başladı. Amımı yalamaya başladığında ben iyice bitmiştim, direnmeyi bırakıp kendimi Ona teslim ettim. Eniştem dilini öyle güzel kullanıyordu ve amımı ağzının içine alarak içine çekiyordu ki, sanki amım dışarı çıkacakmış gibi oluyordu. Dayanamadım, öyle bir orgazm oldum ki, amımdan sular fışkırdı, bacaklarım titredi. Hayatımda ilk defa böyle işiyormuş gibi boşalmıştım.Üvey Abim Amcık Delisi Çıktı
Eniştem “Aslı sen neymişsin, senin gibi kadın milyonda bir çıkar.” dedi ve o kocaman yarağını ağzıma verdi. Eniştemin sert yarağı yaladıkça daha da sertleşiyordu. “Bu kadar yeter, şimdi sıra senin o sulu amını sikmeye geldi.” deyip beni koltuğun üzerine sırtüstü yatırdı, bacaklarımı ayırdı. Yarağının kafasını tükürükle ıslattıktan sonra amıma dayadı. Enişteme yalvarmaya başladım “Ne olur yavaş, hepsini sokma.” diye. Eniştem gülerek “Kocanda yokmu bu kadar?” dedi. Yarağını amıma sokmaya başladığında ben dayanamadım altından kurtulmak istedim. Eniştem “Sende çok nazlıymışsın Aslı.” deyip sokmaya devam ettiğinde, sanki amım yırtılıyor gibi oldu. Yarağını yarısına kadar amıma bir kaç sefer sokup çıkardıktan sonra bana “Sık dişini, bakalım hepsini alabilecekmisin?” dedi. Yüklenip o koca yarağının hepsini dibine kadar amıma soktuğunda, gözüm karardı, bağırmamak için elimi ısırdım. Yarağı ta mideme baskı yapıyordu. Tempolu bir biçimde amıma girip çıkmaya başlamıştı ki, ben tekrar boşaldım. İnanılmaz zevk ve acı duyuyordum. Aynı zamanda kocam veya ablam uyanacak diye de korkuyordum, fakat yarağını içimden çıkarmasını da istemiyordum.
Sonra eniştem beni domaltıp götten sikmek istedi, ancak o koca yarağının kafası bile sığmadı. Canım çok yandığı için götümü bıraktı ve amımı sikmeye devam etti. O gece ben ardı ardına boşalıyordum. Eniştem daha boşalmamıştı, 10 dakika kadar daha amımı siktikten sonra, yarağını amımdan çıkarıp ağzıma verdi ve ağzıma, yüzüme boşaldı. Her tarafım sperm olmuştu, önce tiksindim, fakat aldığım zevk tiksinmeyi de unutturdu, ablamı da, kocamı da unutturdu. Kadın olduğumu, sexsin, sikişmenin ne olduğunu, eniştem öğretti bana o gece. Neyse… Temizlenip toparlandıktan sonra, uyumaya gittik, eniştem ablamın yanına, ben de kocamın yanına. Sabah kaltığımda bacaklarım ayrık ayrık yürüyordum, eniştem ise bana bakıp kıs kıs gülüyordu.
Eniştemle ilişkimiz üç senedir devam ediyor. Bir ara kocam şüphelenir gibi oldu ve eniştemle sikişmeyi azalttık, fakat yinede fırsat buldukça sikişiyoruz. Bu arada eniştemin o kocaman yarağını götüme de aldım, fakat ne çektim bana sorun. Zaten başka da almaya niyetim yok, tam bir hafta götümden kan geldi. Kocamın şüphelenmesinden korktuğum için doktora bile gitmedim, götümün deliği kendi kendine iyileşene kadar bekledim. Kocamı çok seviyorum, fakat eniştemin yarağından da vazgeçemiyorum birtürlü. Eniştemin o koca yarağı aklımdan hiç çıkmıyor, kocamla sikişirken bile gözlerimi kapatıp hep eniştemi hayal ediyorum…Karım Sayesinde Baldızımı Sikiyorum

Yorumlar

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    3. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

      Sil
    4. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

      Sil
    5. Merhaba 0536.932.27.67""BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM AMA SIRDAŞLIK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM HOÇÇAKALIN yaş45 boy 180

      Sil
    6. Merhaba 0536.932.27.67""BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN KİLOLU KALIPLI ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM AMA SIRDAŞLIK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM HOÇÇAKALIN yaş45 boy 180

      Sil
    7. Merhaba0536 932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    8. Merhaba0536 932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    9. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    10. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    11. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    12. Ateşli BAYANLAR mrb Ben kayseriden serkan nevsehir aksaray nigde kırsehir ankara bu illerdeki bayanlar gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez
      05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    13. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    14. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    15. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN DAMARLI YARRAK SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları bekliyorum 3.olurum 05303121477

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
  3. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz atakan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05074473213

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
  4. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz atakan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05074473213

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
    2. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
  6. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  7. slm bayanlar ben BEN hasan29
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147

    YanıtlaSil
  8. 23cm istiyen kalın ve damarlı yatak istiyen kadınlar ben antalyadan isa 36 yaşındayım günde en az 7 atarım ama.am tertemiz olmalı purusuz gousler taş gibi olmalı bakımlı olmalı genç yaşlı fark etmez temiz olsun yeterki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
  9. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  10. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
    5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  11. ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları bekliyorum 3. olurum 05303121477

    YanıtlaSil
  12. Syn Bayanlar Mhrb Ben İstanbuldan Mustafa) yeşil gözlü 179 boyunda yakışıklı.Gizliliğe çok önem veren Zengin Fakir ayırt etmeyen .Zevk düskünü Ateşli gecelere Sıcak saatlere Doyumsuz zevklere karsılılıklı dürüstlüğe önem veririm.Ben bu iş için yaratılmışım (Sex Makineniz.)TEL 0546 473 59 14Reel Sex
    (Evli beyler evli bayanlar)ilgi alanım

    YanıtlaSil
  13. İri kalın ve damarlı kocaman aletim var evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz Adım emre 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  14. İri kalın ve damarlı kocaman aletim var evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz Adım emre 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  15. İri kalın ve damarlı kocaman aletim var resim bana ait evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz Adım emre 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  16. İri kalın ve damarlı kocaman aletim var resim bana ait evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz Adım emre 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  17. Selam BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
  18. Selam BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
    2. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
    3. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN

      Sil
  19. 0553 0935636 ben ahmet , kalın ve uzun aletimi istermisin ara veya ekle .. skype; farukfaruk023 #elazig #elazigerkek #elazig #elazigbayan , elazığ erkek arkadaş, elazığ bayan arkadaş, elazığdan aktifim 

    YanıtlaSil
  20. Slm hanımlar İstanbul maltepedeyim dulum yalnız yaşıyorum alet 15 cm kalın arayın amınızı götünüzü yalayarak sikeyim isterseniz msj arkadaşı da olabiliriz 05357453682

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan KOCASINDAN SEVGİLİSİNDEN GÖRMEDİĞİNİZ İLGİ SEVGİYİ GÖRECEKSİNİZ SÖZ MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR GSM:0506 163 47 72 ÖZELE açık erkekler aramasın sakın) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) ÖZELİN BENİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) 

      Sil
  21. Ateşli BAYANLAR Ben serkan 05051085532 İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap

    YanıtlaSil
  22. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Adana''dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  24. Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 slm evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut kendini bilene ciddi bayanlar bekliyorum tel 05537753404 lutfen internet aldığın her insana inanmayin bana durut insan lazım cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404 bagra bagra boşanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz bayanlar bekliyorum yaş 30 klo 70 boy 175 ağır ve van

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. MERHABALAR BEN OGUZ İTANBULDAN YAŞIM 46 ESMER 175 80 KİLODAYIM ALETİM KALIN VE DAMARLIDIRANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN İTANBULLU BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İÇİN TEL NUMARAM 0538/705/18/34 0538/705/18/34 BEKLİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞCKALIN

    Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN

    YanıtlaSil
  27. MERHABALAR BEN OGUZ İTANBULDAN YAŞIM 46 ESMER 175 80 KİLODAYIM ALETİM KALIN VE DAMARLIDIRANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN İTANBULLU BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İÇİN TEL NUMARAM 0538/705/18/34 0538/705/18/34 BEKLİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞCKALIN

    Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN

    YanıtlaSil
  28. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  29. Olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız arayın kendinizi ödüllendirin arayın gergili yaşamdan kurtulun olgun yaşlarda sırdaş dürüst saygın beyim arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  30. ACİL..ACİL. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar olgun bayanlar FANTAZILERINE ÖNEM VEREN EVLİ ÇİFTLER DOST VE ARKADASLİIK İSTEYEN cılgınlar 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili uygulamalı olarak sikişler İHTINAYLA yapılır biliginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  31. Ben gizlilik cok önem veren bir insanım lutfen benim gibi gizlilik içinde seksi seven doyumsuz evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen azgın dul evli mutsuz bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404 ben am yalamayı cok cok cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut eşinde ilgi gurmiyen dost dertleşmek isteyen güvenli bayanlar saygıyla bekliyorum Bozüyük İnegöl Eskişehir bursa ankara istanbul seksi seven duymayan bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404 cok sert sikşmek isteyen evli ve evli ciltler yarak 20 santim cok kalin Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli mutsuz bayanlar arasn seksde sinir yok tel 05537753404 ben am yalamayı cok cok cok seviyorum seksi doymam

    YanıtlaSil
  32. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  33. Bende meschede den geliyorum, meld dich bei mir mal :)

    YanıtlaSil
  34. Hier meine email: Besiktasli1234567@outlook.de

    YanıtlaSil
  35. Arkadaş arayan kızlar mesaj atabilir.
    uykucuoguz34@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. MERHABALAR BEN OGUZ İSTANBULDAN YAŞIM 46 ESMER 175 80 KİLODAYIM ALETİM KALIN VE DAMARLIDIRANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN İTANBULLU BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İÇİN TEL NUMARAM 0538/705/18/34 0538/705/18/34 BEKLİYORUM GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞCKALIN


    Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN

    YanıtlaSil
  37. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Önce Telefonda Sikti Sonra Kocamız Oldu

Merhabalar, ben İstanbul’dan Meltem, 25 yaşında, 1.65 cm boyunda, 55 kilo, kapalı bir bayanım. Hikayemin başladığında evlyidim ve evliliğim iyi gitmiyordu, hatta kocamla yataklarımızı bile ayırmıştık. Bir gün evde boş boş oturuyordum, sıkıntıdan patlamak üzereydim. Öylesine TV’de kanalları gezerken bir müzik kanalında kaldım ve o güne kadar hiç ilgimi çekmeyen kanala ismini yazan ve numaralarını bırakan kişileri okumaya başladım. Onlarca insan biraz kendinden bahsedip numaralarını yazmışlar. O sırada can sıkıntımın çözümün bulmuştum: İstanbul dışından birini arayıp, biraz makara yapacaktım. Öyle de yaptım, birine çağrı attım. Aradan 2 dakika geçmeden beni aradı ve hikayem burada başladı. Bir anda o aradığım numarayı telefonumda görünce, nedenini bilmediğim bir heyecen kapladı içimi. Açıp açmamakta kararsız kaldım, sonunda merakım ağır bastı ve açtım, “Efendim?” dedim. Karşımdaki ses, “Kiminle görüşüyorum?” deyince, ne söyleyeceğimi bilemedim ve “Yanlış oldu, kusura bakmayın!” deyip

Alt Komşumun Karısını Bağırta Bağırta Siktim

Bu anlatacaklarım bundan 1 hafta önce yaşanmıştır, buraya yazma sebebim ise az önce bu sitede çok güzel bir yazı okudum ve benim de hikayemi yazmam gerektiğini düşündüm. Ankarada bir Üniversitede öğrenci olarak bulunmaktayım. Balgat semtinde (tutucu bir mahallede) 3 arkadaşımla ev tuttuk. Muhafazakar bir mahallenin biraz hareketli gençleriyiz aslında. Bundan 1 ay önce evde tek başımayken kapı çaldı. Açtım, 30’lu yaşlarda bir adam vardı kapıda, alt komşumuz olduğunu, eşinin yaptığı sarmalardan bize de getirdiğini söyledi. O sıra muhabbet etmeye başladık. İsminin Ali ve öğretmen olduğunu, akşamları eve geç ve yorgun geldiğini, bizden gelen sesten çok rahatsız olduğunu söyledi. Kendisinden özür diledik. Muhabbetimiz koyulaşmıştı Aliyle artık. Bir akşam balkonda sigara içerken alt balkonda bir tıkırtı duydum. Eğilip baktığımda karşılaştığım manzara inanılmazdı, altında kısa bir şort, üzerinde ise göğüslerini neredeyse tamamen gösteren bir bluz giymiş olan bir bayan vardı. Alinin karısı

karımı siktirmek istiyorum

ben evliyim karımı siktirmek istiyorum.sikim kalkmıyor ben sikemiyorum karımı.karım 45 yaşında koca memeli memeleri sarkık iri uçları kahverengi uçları kesik götü kocaman sepet gibi göt deliği simsiyah dar amı büyük etli iki yana doğru açık içi kıpkırmızı amı kılsızdır .bacakları kalın beyaz uzun bacaklıdır.karım göttende sikilir.götüde sikilirken bende bir ibne gibi seyrederim karımın amı götü sikilirken peçetee tutarım yarağı orospu karımın amına sokarım götüne sokarım.kendi elimle sokarım.belkibende orospu krımı sikilirken seyedeken sikim kalkarda boşalırım belki.çünkü ben karımı sikemiyorum amından götünden.döllü amını yalarım bende.döllü göt deliğinide yalarım.